Projektångest över kommande projektångest..

Uppgift: Analysera ett kommunikationsproblem mot ett företag på 7,5hp .. Och jag som inte ens har fått något överskådligt grepp på vad det är som skall göras. Samt att min kurslitteratur ligger fortfarande kvar på adlibris lagerhyllor och väntar på att bli skickade.

Sist som jag sysslade med ett projekt slutade det med att jag rent ut sagt knarkade både koffeintabletter och socker de sista veckorna för att kunna kompensera min tidigare dåliga tidsplanering (läs: självdisciplin) och mitt dåvarande 19h/dygns-projekttid-schema. Jag har åtminstonde lärt mig massor av den erfarenheten även om själva projektresultaten inte blev så fantastiska som jag hade hoppats på.. Och nu är det dags igen!


Även om det nuvarande endast kommer att ha en ren projekttid på ca. 200h (+ för-och efterarbete & slutanalys), och det är betydligt mycket lättare att jobba med så är jag för att behöva återgå till panikkoffeinprojekprojekprojektbordesovamenhinnerinte- sockerpanikprojektprojektpanik-stadiet. Inte undra på att det är jag som är mest drivande redan ifrån början.. och är lite småstressad över att de andra i gruppen har en lugnare inställning än mig eftersom det ändå är så lång tid kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback