Jag är ingen bloggare


Jag måste erkänna en sak redan ifrån första början.
Jag saknar de där fantastiska egenskaper som gör att bloggare runt om i världen fyller allt fler sevrar med inlägg om hur många knäckebrödsmackor dom åt till frukost. Jag har inte heller något behov av att skriva minst 4 nya inlägg per dag.  Jag är alltså inte en bloggare i vanlig bemärkelse. (åtminstonde inte nu)


Men jag bloggar för att jag har ett behov av att prova olika tekniker i photoshop och för att det är mycket roligare att göra det med ett syfte.. Och har dessutom den där fantastiska egenskapen att vilja dela med mig av mitt lekande till andra välbehövande bloggare som har tröttnat på sin nuvarande design.

Kommentarer
Postat av: Cissi svarar

Jag är relativt ny i blogg-världen men jag tycker att den är fantastiskt rolig! Man får nya bekantskaper som man jag inte tror att jag hade fått annars. :) /Cissi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback