Åtminstonde en bra tanke

Min fantastiska plan att åka iväg till skolans bibliotek redan tidigt (?) på förmiddagen för att hinna plugga så mycket som möjligt när jag ändå inte har några föreläsningar fungerade sådär. Faktum är att det fungerade nästan inte alls. Men det var åtminstonde en bra tanke..

Istället var jag alldeles för trött och seg i kroppen (Hjälp! Jag är 21!) för att orka gå upp vid åtta och hela dagsagendan var därmed förstörd. Förmiddagen har istället spenderats med att dra runt utan något vettigt, fixat lunch (*duktiga mig*) och pratat med folk som på ett eller annat sätt har passerat mig under lunchen. Usch.. jag måste börja plugga inför omtentan som är den 16:onde och har över 1000sidor kvar att läsa. (Hjälp..) Ångest.. Måste fortsätta renskriva minnesanteckningarna nu för om ett några timmar drar jag iväg till en gammal barndomskompis.



-FÅR.INTE.SLÖSURFA.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback