Otroliga muffins! (finns även för diabetiker)

Jag är ganska (läs väldigt) kräsen av mig när det gäller muffins. Majoriteten av de som jag har blibit bjuden på har jag mer eller mindre totalratat eftersom de bara har smakat socker, haft minimal fyllning och i på senare år även haft massor av glasyr beståendes av.. ja just ja.. ÄNNU mera socker. Men jag har precis hittat en lovande sida som jag bara måste tipsa om med massor av intressanta och recept på smakrika muffins! Det här är sidan som du bara måste kolla in! Det finns även del bra recept för diabetiker och lite matigare muffins.



Det här är ett litet urval:

image56


Blåbärsmuffins






Muffins med äppel och kanel.












Jordgubbsmuffins med yoghurt







Muffins med mangokräm








Muffins med koriander och apelsin.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback