Guide för egna isformer

image49

Iskuber av lego har funnits ett tag nu, och här finns en beskrivning på engelska hur man själv kan göra egna former för att göra fler lego-isbitar. Det är inte billigare än att köpa en orginalform direkt ifrån lego, men på det här sättet kan man göra fler figurer och kan självklart även använda sig av guiden för att göra andra former.




Jag har spenderat åtskilliga dagar med tetris, och här finns det minst sagt beroendeframkallande spelet i form av iskuber. Designade av Martin ?ampach.image48

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, vilka roliga! Mkt roligare än vanliga trista fyrkanter. Nice!

Postat av: Louise

Åååå.... Tetris...... Min svaga punkt =P

2008-02-24 @ 17:27:47
URL: http://loi.blogg.se
Postat av: Louise

Vad kul, tack! =) Just nu använder jag "Anchor". Rubriken behåller jag gärna.

Hur gör jag för att byta? Jag är helt värdelös på websidor, det är därför jag använder de färdiga mallarna....

MVH

Louise

2008-02-24 @ 22:28:07
URL: http://loi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback